Ile Czasu Spędza Maria Bożego Miłosierdzia na Faceboooku? DUŻO!

Facebook – lub portale społecznościowe ogólnie – to takie świetne narzędzie aby coś wypromować. Maria Bożego Miłosierdzia czy pani Mary Carberry dobrze o tym wiedziała. Wypromowała siebie i swoje orędzie niezwykle skutecznie, co trzeba przyznać. Niestety, jest to miecz obusieczny. To co pomogło jej stać się niemalże zjawiskiem powoli zaczyna obracać się przeciwko niej. Coraz trudniej utrzymać dyscyplinę wśród zwolenników, dysydentów coraz więcej, a co niektórzy żądają wolności słowa!

Dezso Farkas, który był tak niezmiernie pomocny w tej ‚misji’ wydaje się coraz bardziej niezadowolony. I coraz więcej ujawnia – chociaż sam uparcie wierzy w ‚Orędzia’. Parę dni temu opublikował takie oto Publiczne Oświadzczenie na Facebooku – bardzo ciekawy tekst.

Tłumaczenie poniżej:

PUBLICZNE OŚWIADCZENIE

PUBLICZNE Oświadczenie Jest mi przykro, że jestem zmuszony to zrobić w świetle zarzutów, i w interesie PRAWDY i SPRAWIEDLIWOŚCI – ale potrzebuję odpowiedzieć na nie.
W odpowiedzi na wasze pytania i prośby o wytłumaczenie tego co się dzieje, oto jest tło (ostatnich wydarzeń):
Miejmy Nadizeję i Módlmy się aby DOBRA WOLA, PRAWDA i SPRAWIEDLIWOŚĆ zwyciężyły, i by ‚Prawda nas wyzwoliła’…
UWAGA
Jeśli Maria jest na stronach Facebooka, a tak chyba jest – nie jestem pewien pod jakim imieniem – ale wydaje się, że ma ona dużo wolnego czasu!!

..Jeśli chodzi o (grupy) TWELVE i SEVENTY:

Te grupy zostały założone jako SAMO-REGULOWANE GRUPY DYSKUSYJNE pod koniec 2011 roku. Ich starsi członkowie mogą to potwierdzić!

Po tym przyszły – znowu z MOJEJ WŁASNEJ INICJATYWY – GRUPY REGIONALNE, początkowo pod nazwą ‚BOŻEGO MIŁOSIERDZIA’ a później ‚KRÓL MIŁOSIERDZIA’ – oczywiście inni pomogli, za co jestem bardzo wdzięczny.

Mary NIE MIAŁA Z NIMI NIC WSPÓLNEGO – przez długi czas.

..

SKRÓT OSTATNICH WYDARZEŃ:

1. Najpierw poprosiła mnie ona abym utworzył Regionalne Grupy Modlitewne,  rok temu, w LUTYM 2013….więc oddałem jej swoje grupy ‚Król Miłosierdzia’, które wcześniej utworzyłem jako NIEZALEŻNE GRUPY…

2. ponieważ nie podobała jej się nazwa, poprosiła mnie później abym ZMIENIEŁ NAZWĘ na ‚Jezus do Ludzkości’ – co zresztą zrobiłem, więc otworzyliśmy resztę jako grupy regionalne. Do tego czasu, TYLKO strona JTM była na jej stronie internetowej!

3. Później poprosiła aby w każdej grupie był jej REPREZENTANT, jako administrator, dla ‚bezpieczeństwa’, a ja się zgodziłem.

4. Później, publicznie mnie skrytykowała, za umieszczenie orędzia Johna Leary, i zażądała, abym NIE PUBLIKOWAŁ INNYCH WIZJONERÓW… a ja się dostosowałem, chociaż nie podobało się to wielu ludziom.

5. Wtedy, próbowała KONTROLOWAĆ nawet to, o czym ludzie dyskutowali w prywatnej grupie TWELVE… więc usunęliśmy parę wpisów.

6. Wtedy zażądała, przez publiczny wpis w grupie Twelve – przekazany przez inną osobę – abym USUNĄŁ wpis o KSIĘDZU GOBBI, z MARYJNEGO RUCHU KAPŁANÓW… czego odmówiłem. Po tym jak zostałem publicznie zaatakowany w grupie Twelve, usunąłem ją i paru innych ludzi z grupy Twelve, a także z grupy Seventy, i zdecydowałem się odebrać te grupy, które uważałem za swoje, bo przecież w końcu sam je stworzyłem!

7. A oni odpłacili mi tym, że usunęli mnie jako administratora i członka WSZYSTKICH group JTM – z wyjątkiem tych, które utworzyłem osobiście, i z których nie mogli mnie usunąć. Istnieje ponad 30 takich grup, a są duże. Mogłem zatrzymać te grupy, ale tego nie zrobiłem bo nie chciałem tworzyć ROZŁAMU, a później, na prośbę admina JTM, ustąpiłem także jako administrator z wszystkich tych grup. W REZULTACIE, MBM MA TERAZ PEŁNĄ KONTROLĘ WSZYSTKICH GRUP JTM.

8 To wszystko jest bez znaczenia, ale oni zdecydowali się ‚GRAĆ OSTRĄ PIŁKĘ’…. Otrzymałem parę emalii od Mary pełnych OSKARŻEŃ i PRZEKRĘCEŃ, na które nie sposób odpowiedzieć.

9. Teraz, z powodu ‚wolności słowa’ na które pozwalałem w grupie Seventy, zdecydowali się utworzyć KONKURENCYJNĄ grupę Seventy – chociaż już mają ‚Meet & Greet’….

Może być tylko jeden powód tego: WYELIMINOWAĆ WSZYSTKIE ODMIENNE ZDANIA

KOMENTARZ:

Myślę, że to nie mi BRAKUJE dobrej woli

Wierzę, że po prostu NIE MOGĘ POZWOLIĆ wizjonerce ZDUSIĆ WSZELKĄ RÓŻNICĘ ZDAŃ i pozwolić, aby mogła mieć CAŁKOWITĄ KONTROLĘ nad WSZYSTKIMI grupami.

Oddałem jej WSZYSTKIE grupy JTM, wierzę, że musimy zatrzymać 70 jako NIEZALEŻNĄ GRUPĘ, tak aby ta Misja nie przekształciła się w SEKTĘ!! 

Twierdzi ona, że ma dar ‚czytania dusz’…. no cóż, jeśli tak jest, nie jest on jeszcze doskonały, bo nie poszło jej zbyt dobrze z moją duszą!

Twierdzi, że ‚wolą Jezusa’ jest ZDUSZENIE WSZYSTKICH PROROCTW O CZASACH OSTATECZNYCH Z WYJĄTKIEM JEJ ORĘDZI. To jest NIEZGODNE Z WIARĄ I ROZUMEM, i tego NIE POPIERAJĄ NAWET JEJ ORĘDZIA!

Ona twierdzi, że ŻYJE W BOŻEJ WOLI, i że KAŻDY JEJ CZYN JEST ZAINSPIROWANY PRZEZ BOGA…. znowu, brakuje jej ROZEZNANIA tego co te orędzia oznaczają.

JEST ONA GRZESZNYM CZŁOWIEKIEM, TAK JAK RESZTA Z NAS, I PODJĘŁA WIELE NIEDOSKONAŁYCH DECYZJI. A jej ostatnie słowa i czyny NIE UKAZUJĄ OWOCÓW DUCHA!

Jej JEDYNĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ powinno być SKUPIENIE SIĘ NA ORĘDZIACH i KSIĘDZE, i powinna pozwolić grupom Facebookowym aby były prowadzone NIEZALEŻNIE I ZARZĄDZANE DEMOKRATYCZNIE przez jej lokalnych zwolenników w każdym kraju, którzy OTRZYMUJĄ WSKAZÓWKI OD JEZUSA, przez orędzia, a nie od innych ludzi na drugiej stronie planety!!

Jest jeszcze WIELE INNYCH PROBLEMÓW I ZAPYTAŃ, na które musi się PODNIEŚĆ I ODPOWIEDZIEĆ!

POWINNA BYĆ TUTAJ JAKAŚ PRZEJRZYSTOŚĆ- ZARÓWNO FINANSOWA JAK I OGÓLNA

Niech Was Bóg Błogosławi .
Jedna uwaga do wpisu “Ile Czasu Spędza Maria Bożego Miłosierdzia na Faceboooku? DUŻO!

  1. Pingback: Email od Marii Bożego Miłosierdzia. Co Mówi Nam O Samym ‘Proroku Czasów Ostatecznych’? | Maria Bożego Miłosierdzia - Uwaga: Sekta!

Skomentuj

