Proroctwa o Fałszywym Papieżu

Gdyby istniały prawa autorskie wśród fałszywych wizjonerów, to MBM miałaby spory kłopot. Powód? Plagiat.

A o co dokładnie chodzi?

Otóż według MBM Papież Benedykt XVI był ostatnim prawdziwym papieżem, a po nim miał przyjśc antypapież – padło na Papieża Franciszka.

I to jest powtórka z rozrywki. Fałszywego papieża przewidzieli również inni fałszywi wizjonerzy działający w ostatnich dekadach, a szczególnym ulubieńcem wydawał się tutaj być… Papież Benedykt XVI.

Bayside -Veronica Leuken; Fałszywy Papież? Paweł VI

Według Veronici Leuken, fałszywym papieżem miał być Papież Pawel VI. Miał on zostać usunięty a na jego miejsce miano powołać oszusta, który po przejściu operacji plastycznej miał zastąpic prawdziwego Papieża:

Oto przepowiednie

”Moje dziecko, donoszę Ci smutną prawdę, którą musi poznać cały ród ludzki….

Nasz drogi ojciec, Papież Paweł VI doznaje cierpień z rąk tych którym zaufał”’..

”Jest on niezdolny do pełnienia swego posłannictwa, gdyż powalili go i cierpienia złożyły go na łożę boleści. (sic!)

W tym czasie jest jeden który rządzi tym miejscem – oszust, stworzony przez wysłanników szatana, operacja plastyczna, aby stworzyć tego oszusta moje dziecko była bardzo kosztowna i wymagała interwencji najlepszych chirurgów  plastycznych.”

John Leary. Antypapieżem miał być Benedykt XVI: 

„Pozostańcie wierni moim zasadom wiary i czcigodnemu Janowi Pawłowi II, ponieważ On Jest Moim prawdziwym papieżem na te czasy. Gdy nastanie następny papież nie uznajcie go za prawdziwego. Będzie on oszustem i poprowadzi was ku złu. We wszystkim idźcie za moim słowem i nie dajcie się oszukać biskupom i kapłanom, którzy będą uczyć was herezji jako dogmatów.”

http://www.objawienia.pl/leary/john/przemowa.htm

Dr. Mary Jane Evans: Fałszywy Papież: Benedykt XVI 

Powiedziałem ci, że Świety Józef, Apostołowie i Uczniowie Mojej Przenajświętszej Matki rozpoczną i utrzymają Prawdziwą Wiarę Katolicką w Obrębie Reszty Kościoła, z powodu schizmy jaką rozpocznie antypapież, z powodu swoich herezji. (…) Dlatego poprosiłem was i poproszę abyście szukali świętych Kapłanów, którzy będą służyć Prawdziwemu Kościołowi przed i po Ostrzeżeniu, aż do trzech dni ciemności

Według niej, miano ogłosić że Jan Paweł II opóści Watykan i nie będzie można go znaleźć.

„Po tej wiadomosci przyjdzie następna, że Biskupi i ci Kardynałowie którzy jezcze żyją, lub są wstanie głosować, wybiorą następnego Papieże. Urządzą ‚fałszywy’ pogrzeb dla Jana Pawła II.” 

http://www.shoal.net.au/~mwoa/the_messages/warning_mary_jane_even_jan1997.html

Dwóch Patryków z Irlandii. Znowu Benedykt XVI. 

strona internetowa: http://www.thetwopatricks.org.uk/index.htm

Orędzie dwoch Patrykow o Benedykcie XVI

Patrick:

Wkrótce wasz Ojciec Święty zostanie zastąpiony tym, który nie pochodzi ode mnie. On zmieni wiele, i zacznie żarliwe niszczenie Mojego Kościoła. Czy jesteście gotowi aby walczyć o Prawdę? Wielu upadnie w tym czasie. Módlcie się, dzieci, aby to nie był któryś z was.

Następny fragment:

Patryk do Jezusa: Jezu, słyszę że Kardynał Ratzinger ma zamiar uciszyć Twoich Posłańców, Proroków, Widzących i Wizjonerów 

Odpowiedź ‚Jezusa’:

Moi synowie i Moje dzieci, nie bójcie się bo Ja już powiedziałem wam prawdę. On będzie próbował zdyskredytować wszystkich moich posłańców, ale Ja nadal będę mówić, bo Moja Armia nie może być uciszona (…) 

O hierarchach kościelnych: Oni już próbowali zmienić Moje Pisma w słowa które nie pochodza ode mnie. Są jak uczeni w Pismie i Faryzeusze którzy próbowali uciszyć mnie doprowadzając do mojego ukrzyżowania. (…) Itd itp.

Zródło: http://www.musingsat85.com/myblog/?p=1563

Przesłania MBM są niemal identyczne. W dodatku wszyscy ci fałszywi wizjonerzy – łącznie z MBM są powiązani Małym Kamykiem, który obecnie odsiaduje karę w więzieniu za pedofilię. Celem Małego Kamyka, który sam siebie uważał za ostatniego papieża, zawsze było zjednoczyć wszystkich (fałszywych) wizjonerów. Nic dziwnego, że MBM jest jego ulubienicą.

Ciekawy jest list który Mały Kamyk skierował do Dwóch Patryków:

list do dwóch Patryków http://www.shoal.net.au/~mwoa/documents/letter_lp_two_patricks_12may2005.html

Sugeruje im już w 2005 roku aby nie atakowali Papieża Benedykta XVI, i że tak na prawdę fałszywym prorokiem będzie papież który przyjdzie po Papieżu Benedykcie. Czyżby dlatego, że pozostawało mu wtedy zbyt wiele do odsiadki?

PS. Jeśli potwierdzi się prawdziwość pewnych emaili, wygląda na to,że współpracownicy Małego Kamyka i MBM są w bardzo bliskim kontakcie. Mają to być ‚wybrane dusze’.

Cały czas ciekawiło mnie mocne zaangażowanie z Niemiec w działalność MBM. Mały Kamyk pochodzi z Kolonii w Niemczech.

Jedna uwaga do wpisu “Proroctwa o Fałszywym Papieżu

Skomentuj

