Pomóżmy żonie właściciela strony i dystrybutora fałszywych orędzi Marii z Irlandii – jest w niebezpieczeństwie!

W obronie Wiary i Tradycji Katolickiej

Zrozpaczona żona pisze:

Dziękuję Wam i błagam pomóżcie mi.
Proszę rozsiewajcie jeszcze więcej informacji po internecie o tej oszustce Marii Irlandce.
Niszczy moją rodzinę, mój mąż oszalał na punkcie tych orędzi i niczym innym się nie zajmuje jest to w 100% demoniczne, codziennie zbieram owoce po lekturze tych orędzi, one uzależniają i robią pranie mózgu – to SEKTA. ROZBIJAJĄ KOŚCIÓŁ, MAŁŻEŃSTWO I RODZINĘ.
Mój mąż stał się agresywny i zmienił się w FANATYKA i DEWOTĘ. Koszmar co przeżywam – może to się skończyć rozpadem rodziny – oto właśnie chodzi w tym wszystkim, OSTRZEGAJCIE INNYCH. DZIECI TEŻ MOGĄ BYĆ ZARAŻANE PRZEZ TATUSIÓW I MAMUSIE SEKCIARY. TO JEST SZALENIE NIEBEZPIECZNE.!

Podaję stronę (tu nazwa) – zniszczcie ją. Tylko nazwy nie publikujcie ze względu na moje bezpieczeństwo. TA STRONA ZARAZIŁA WIELU LUDZI. Mój mąż prowadzi jedną ze stron, które zachwalają te fałszywe orędzia i obawiam się, że jest szefem pewnego zespołu…

View original post 294 słowa więcej

Skomentuj

