Dlaczego wierni katoliccy mieliby bronić prywatnych objawień Marii Bożego Miłosierdzia?

W swoim blogu  PARS Dominus HÆREDITATIS MEÆ  dnia 03 czerwca 2013, czytelniczka która nazywa się „Hannah” zamieściła pytanie do ks. Angelo Sotelo o MBM:
 
Witam – mam nadzieję, że wszystko u Księdza jest ok 🙂
Czytałam artykuł Jimmy’go Akin, do którego Ksiadz podał link w odpowiedzi na temat Marii Bożego Miłosierdzia. Autor wydawał się nic nie wiedzieć na temat rzeczywistych orędzi, a kilka faktów zmanipulowalował, aby przekształcić je w argumentację. W Księdze Apokalipsy jest dużo rzeczy, które odpowiadają tym orędziom. Przepraszam, że znowu podejmuję ten temat, ale po przeczytaniu jego tekstu wydawało mi się, że nie ma w nich mocnych i przekonujących argumentów. Dziękuję za poświęcony czas – Hannah 🙂
 

Witaj Hannah,

Nie odsyłałbym nikogo do artykułu Jimmy’iego Akina, gdybym nie zgadzał się z nim w 100%, – a ja nie jestem jakimś naiwnym ignorantem.

Przeczytałem te tak zwane orędzia Marii Bożego Miłosierdzia, i choć używa ona języka Apokalipsy – nie jest ona ani prorokiem, ani wysłannikiem Boga. Pozwól mi zwrócić uwagę na jeden z jej ostatnich bełkotów po to by wykazać, że Jimmy Akin, ma rację, i że:

  • -tak naprawdę MBM nie jest katoliczką,
  • -Tak na prawdę to ‚ona’ może nie być nawet „ona”, ponieważ osoba ukrywa się – zasłaniając się anonimowością i tajemniczością
  • -ta osoba twierdzi, że Jezus i Maryja nakazały , że ci, którzy czytają jej pisma mają je przyjąc wszystkie jako wiadomości z nieba i Słowo Boże. Czyli  w istocie twierdzi, że jest równa prorokom biblijnych.

Z orędzia z piątku 15 marca, 2013, rzekomy atak Maryi na Papieża Franciszka:

„Muszę zachęcić was, drogie dzieci, abyście pozostały silne i wierne Świętemu Słowu Bożemu, ze względu na mojego Syna. On, mój Syn umiłowany, zwiesza głowę w agonii, gdy patrzy z przerażeniem jak przed nim Jego Kościół popada w ruinę.

Proszę, módlcie się w nadziei i odmawiajcie Mój Różaniec codziennie za wszystkich tych, którzy rządzą w Rzymie.  Musisz modlić się za tych wszystkich, którzy rządzą Kościołem katolickim. Proszę włącz w to również człowieka, który siedzi na Tronie Piotrowym, bo jest w wielkiej potrzebie twoich modlitwach.

Módlcie się,  aby przyjął on Prawdę o śmierci mojego Syna na Krzyżu, i aby otworzył swoje serce na prośby Mojego Syna o miłosierdzie Boże dla wszystkich dzieci Bożych.” www.thewarningsecondcoming.com/mother-of-salvation-say-my-rosary-for-all-those-who-rule-in-rome

To orędzie nawet nie szanuje Franciszka wystarczająco aby nazwać go „papieżem”, ale mówi, o nim – „człowiekiem, który siedzi w Stolicy Piotrowej” i wzywa ludzi, aby się modlili się o to, by „by przyjął on Prawdę o śmierci mojego Syna.” Co za kłamliwe bzdury! Papież Franciszek to nie jakiś idiota albo heretyk, który musi zaakceptować to, że Jezus umarł za grzeszników.

W orędziu z czwartku, 14 marca 2013 roku Jezus jest przedstawiany jako przerażający podlądacz, który każe wszystkim obserwować Wielki Tydzień w Rzymie:

„Moja najmilsza córko, jakie to cierpienie, które jest doświadczane przez Moje umiłowane sługi święte, bliskie mojemu sercu, którzy znają prawdę, a którzy muszą być świadkami ohydy w Moim Kościele na ziemi.

Ma mieć miejsce szczególna obraza obraza, która zostanie wyrządzona Mojemu Świętemu Imieniu, po to by mnie zbezcześcić podczas Wielkiego Tygodnia.  Ten nikczemny gest, podczas Wielkiego Tygodnia, będzie dostrzeżony przez tych, którzy mają swoje oczy otwarte i będzie to jeden z przejawów, po którym  będziesz wiedzieć, że oszust, który siedzi na tronie w Moim Kościele na ziemi, nie pochodzi ode Mnie. „

http://www.thewarningsecondcoming.com/this-wicked-gesture-during-holy-week-will-be-seen-by-those-who-keep-their-eyes-open/

A więc wmawia się nam tutaj, że Papież Franciszek  ma współpracować  z „Bestią” – według orędzi Marii Bożego Miłosierdzia. Ojciec Święty, rzekomo, ma zbeszcześcić Jezusa podczas Wielkiego Tygodnia.

Co to za straszna „obrzydliwość”, którą papież miał popełnić? Umył nogi wychowanków poprawczaka, w tym stopy muzułmańskiej dziewczyny. Może to nie był przykład wspaniałej liturgii, ale czy można powiedzieć, że papież „zbezcześcił” Jezusa  „nikczemnym gestem?”

I jakie to dziwaczne, aby kazać ludziom szpiegować Papieża podczas Wielkiego Tygodnia, aby tylko zauważyć gdzie Papież się potknie. To bardziej przypomina Judasza Iskariotę a nie Jezusa.

Orędzie z Środy, 13 marca 2013 – rzekome oskarżenie przez Jezusa, że Papież Franciszek jest oszustem i że papież Benedykt naprawdę nie zrezygnował z urzędu:

„Nie daj się zwieźć, prawda została wam objawiona.  Powiedziałem wam, Moim Wyznawcom, jak będziecię oszukani. To będzie bardzo trudne dla ciebie, ponieważ będziesz kwestionować tego oszusta, który siedzi w domu mojego ojca.

Mój umiłowany Papież Benedykt XVI był prześladowany i uciekł, jak przepowiedziano. Ja nie wyznaczylem tej osoby, która twierdzi, że przychodzi w Moim Imieniu.

On, Papież Benedykt, poprowadzi moich zwolennilów ku Prawdzie.  Nie opuszczę go i będę trzymać go blisko Mojego Serca pocieszę Go, jak tego potrzebuje w tym strasznym czasie.

Jego tron ​​został skradziony. Jego moc – nie.

http://www.thewarningsecondcoming.com/his-throne-has-been-stolen-his-power-has-not/

Dla wszystkich, których zdrowie psychiczne oparte jest nadal w rzeczywistości, nie ma potrzeby, aby „udowodniać”, że papież Benedykt kanonicznie zrezygnował ze swojej funkcji, a kardynałowie zebrali się w Rzymie i kanonicznie wybrali Franciszka na Papieża.

To orędzie nie wymaga dalszego komentarza, chyba z wyjątkiem tego aby udowodnić, że oszustka pisząca je pokazała swoje prawdziwe oblicze jako nie całkiem psychicznie zdrowa i oderwana od rzeczywistości.

Orędzie z niedzieli, 03 marca 2013, nakaz, bezpośredni rozkaz od Jezusa aby udowodnić, że jesteś naprawdę zwolennikiem prawdy, przez to że akceptujesz te orędzia:

„Do tych, którzy oskarżają cię o herezję, to mówię  Ja, Jezus Chrystus, który nigdy nie kłamie, bo jestem Prawdą. Nigdy bym cię nie zwiódł, bo to byłoby niemożliwe. Pamiętaj, to jest Ciało moje, które jest Kościołem. Mój Kościół na ziemi jest atakowany, a to oznacza, że ​​moje ciało będzie Ukrzyżowanego znowu, jak przepowiedziano. Przez to mam na myśli to, że Moje Ciało nie będzie już obecne, w chwili gdy Eucharystia będzie odrzucana przez duchownych (ministers) w Stolicy Apostolskiej w Rzymie. Gdy stanie się to na prawdę i musisz się odwrócić od nich…….

Te biedne dusze, które nie wierzą, że mówię Prawdę, przez te orędzia, muszą sobie zadać pytanie. Czy wierzysz w Biblię i proroctwa zawarte w niej? Czy wierzysz w Antychrysta i objawienia na temat fałszywego oszusta, który zajmie siedzibę Piotra zdradzieckimi sposobami? Jeśli tak, to przyjmij, że jest to czas tych wydarzeń aby urzeczywistniły się one przed twoimi oczami. To nie dotyczy przyszłości – to ma miejsce teraz. Zaakceptuj to z odwagą i przyjść do Mnie z pełną ufnością, bo cię kocham. Musisz mieć oczy szeroko otwarte. Nie wolno ci uciekać od Prawdy. „

http://www.thewarningsecondcoming.com/my-church-on-earth-is-under-attack-and-this-means-that-my-body-will-be-crucified-again-as-foretold/

Tak więc zamiast słuchać nauczania Kościoła katolickiego, że prywatne objawienia lub osobista wizja nie może być stawiana na równi z Biblią jako Słowem Bożym, i zamiast twierdzenia, że orędzia te mogą być odrzucane, dopóki wierzysz w Publiczne Objawienie zawarte w Biblii i Tradycji, tutaj mamy inny nakaz.Podobno Jezus mówi, że „musimy” wierzyć w te orędzia – jeśli nie, to nie jesteś z Nim, ale przeciwko Niemu.

To jest nie tylko doktrynalnie błędne i heretyckie, to sekciarski i łatwy sposób dla anonimowego wizjonera, aby uzależnić od siebie tych, którzy są łatwowierni i strachliwi, i aby poddać ich starej technice prania mózgu.

Proszę, nie daj się nabrać na to. Mam nadzieję, że jesteś zjednoczona w wierze z Kościołem katolickim, wyznając, że papież Franciszek jest prawdziwym Papieżem i Wikariuszem Chrystusa na ziemi, i że Benedykt XVI jest papieżem emerytem lub ex-papieżem, który nie ma więcej władzy jako następca Piotra po przejściu na emeryturę.

Sekta Marii Miłosierdzia Bożego to już inna religia. Nie mam czasu, aby przejrzeć wszystkie orędzia i wskazać tysięce błędów doktrynalnych, ale ataki na Ojca Świętego Franciszka dla prawdziwego katolika powinne same w sobie być praktycznym dowodem, że są to fałszywe i wprowadzające w błąd orędzia.

Niech Cię Bóg błogosławi, i trzymaj się!

 

Ksiądz Angelo

 

 

Ksiądz Angel Sotelo, Kalifornia

2 uwagi do wpisu “Dlaczego wierni katoliccy mieliby bronić prywatnych objawień Marii Bożego Miłosierdzia?

Skomentuj

